آخرین اخبار

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم تارتار و یک دیدار آسیایی در قائمشهر

۲ مسابقه پایانی هفته هشتم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار می شود؛ نساجی میزبان سپاهان است و پرسپولیس در انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت.

اشتراک گذاری
06 آبان 1402
کد مطلب : 8924

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ۲ مسابقه پایانی هفته هشتم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار می شود و سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در این روز به میدان می روند.

نگاهی به این دو بازی می اندازیم؛

نساجی مازندران – سپاهان اصفهان ؛یک دیدار آسیایی در قائمشهر

این مسابقه یک دیدار آسیایی محسوب می شود و دو تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر کشورمان به مصاف هم خواهند رفت. سپاهان با ۵ مسابقه و یازده امتیاز در رده پنجم جدول لیگ است البته اگر ۴ امتیاز کسر شده را کمیته استیناف به این تیم برگرداند زردپوشان اصفهانی با یک بازی کمتر از استقلال و پرسپولیس با آنها هم امتیاز خواهد شد.

سپاهان هفته گذشته تیم المالیق ازبکستان را شکست داد و به ایران بازگشت تا دوباره در لیگ برتر بازی کند اما نساجی در ثانیه های پایانی مقابل تیم نوبهار ازبکستان شکست خورد و دست خالی به کشور بازگشته است.

قرمز پوشان قائمشهر دو باخت متوالی در لیگ برتر دارند و اگر سومین شکست متوالی را متحمل شوند شاید سیدمهدی رحمتی به در خروجی باشگاه نزدیک تر شود! هرچند مدیران باشگاه اعلام کرده اند که از او حمایت می کنند اما تجربه نشان داده خیلی نمی تواند به این حمایت های زبانی امیدوار بود و آنچه در فوتبال تعیین کننده است نتیجه گیری تیم است.

نساجی امیدوار است این مرتبه با حمایت تماشاگران خود اولین برد چند سال اخیرش را مقابل سپاهان اصفهان در  لیگ برتر رقم بزند در اداور قبل سپاهان همیشه این تیم را شکست داده است. این مرتبه اما هواداران استقلال و پرسپولیس هم حامی نساجی هستند و امیدوارند این تیم بتواند ترمز بردهای متوالی سپاهان را در لیگ برتر بکشد

ملوان انزلی- پرسپولیس؛ قوی سپید میزبان سرخپوشان تهرانی

ملوان با مهدی تارتار این فصل تیمی هجومی است که فوتبال زیبایی ارایه می دهد. ملوانان با یازده امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و با ۱۰ گل زده خط حمله ای خطرناک تر از پرسپولیس و استقلال دارند این دو تیم فقط ۹ گل زده اند. از سویی دیگر مهدی تارتار با هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار گرفته تمام تلاشش را برای امتیاز گرفتن از تیم سابقش انجام داده تا انگی به او نزنند پرسپولیس هم صدرنشین مسابقات است که بعد از پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان با یک لشگر مصدوم به انزلی می رود. به جز یاسین سلمانی، مرتضی پور علی گنجی که ماها از میادین دور خواهند بود وضعیت وحید امیری هم مشخص نیست. مهدی تراب بعد از مدت ها مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد.

تقابل یحیی گل محمدی با مهدی تارتار در این بازی قطعا جذاب خواهد بود و از سویی دیگر حضور تماشاگران با فرهنگ ملوان می تواند جذابیت های این مسابقه را بیشتر از همیشه کند. فعلا که ملوانی ها می گویند پرسپولیس را برنده این دیدار ندانید واین تیم روز متفاوتی مقابل ما خواهد داشت.

پرسپولیس از سال ۱۳۹۴ به ملوان نباخته ما ملوان تارتار تیم دیگری است. از سویی دیگر این مسابقه اولین دیدار بعد از دعوای لفظی سروش رفیعی و حسین کنعانی زادگان در میدان آسیایی است! البته به نظر می رسد هر دو بازیکن بازهم در ترکیب اصلی حضور داشته باشند

برنامه ادامه مسابقات هفته هشتم

شنبه ۶ آبان

گل‌گهر سیرجان – هوادارتهران- ساعت ۱۷:۳۰– ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

پیکان تهران – مس رفسنجان- ساعت ۱۸– ورزشگاه پاس قوامین تهران

صنعت نفت آبادان – استقلال خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰– ورزشگاه تختی آبادان

دوشنبه ۸ آبان

نساجی مازندران – فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ساعت ۱۶:۳۰– ورزشگاه وطنی قائمشهر

ملوان بندرانزلی – پرسپولیس- ساعت ۱۸– ورزشگاه تختی انزلی

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =